Jewelbroker - juweelbemiddeling

F.A.Q.

Hoe word er verzonden?

De verzending gebeurt verzekerd en aangetekend en na volledige betaling. Dit wil zeggen dat goederen voor het aankoopbedrag verzekerd worden van onze deur tot aan uw deur. Wij gebruiken courierdiensten die gespecialiseerd zijn in het verzenden van kostbaarheden. U krijgt van ons een via mail een traceercode waarmee u de zending kan volgen tijdens het verzendtraject. Nadat uw betaling verwerkt is wordt er na maximaal twee werkdagen verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Europa
Gratis verzending binnen Europa

Buiten Europa
Verzenden buiten de EU is op aanvraag. U dient hier ook rekening te houden met douaneformaliteiten.

Kan ik een specifiek juweel bestellen?

U kan ons altijd vrijblijvend contacteren voor een specifieke zoekopdracht, waarmee wij u graag verder helpen.

Kan ik een aangeboden sieraad reserveren?

Wij kunnen een sieraad reserveren voor maximaal 2 dagen.

Waarborg en echtheid.

Alle pre-owned horloges/sieraden hebben een waarborg van een jaar. Ook zijn alle items voorzien van een waarborg van 100% authenticiteit en oorspronkelijkheid en zijn dus niet van een “dubieuze” oorsprong.

Kan ik een item retourneren?

U kan een aangekocht item binnen 14 dagen naar ons retourneren. Hiervoor dient u contact met ons op te nemen.

Retourneren

Retourzenden is steeds voor eigen rekening en risico van de Koper.

Klachten

Het is mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. U kan dan een klacht aanmelden en gebruik maken van het volgend emailadres, namelijk info@jewelbroker.be.